Έτσι ορφανεύουν τα Ελληνόπουλα και τιμωρούν τον Αξιοπρεπή Έλληνα Μπαμπά, οι ΙΑΒΕΡΗΔΕΣ της Ελληνικής δικαιοσύνης.

1:37 PM by
ΚΟΙΝΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ - ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΜΕΝΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ - ΙΣΟΤΙΜΟΙ ΓΟΝΕΙΣ - ΙΣΟΤΙΜΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ


Έτσι ορφανεύουν τα Ελληνόπουλα και τιμωρούν τον Αξιοπρεπή Έλληνα Μπαμπά, οι θηλυκού γένους "ΙΑΒΕΡΗΔΕΣ" της Ελληνικής δικαιοσύνης.

Να πάρετε τις Ευθύνες των Αποφάσεων σας ως ΗΘΙΚΕΣ ΑΥΤΟΥΡΓΟΙ, για την όποια ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑ θα επιδείξει στο προσεχές μέλλον το παιδί μου που το ανάγκασαν χωρίς την θέληση του, να ζει ΟΡΦΑΝΟ από Πατέρα !!!



Αφού όλα ξεκίνησαν με ψεύτικες (ως συνήθως σε ποσοστό 99,9% σε όλους τους Έλληνες μπαμπάδες) αναπόδεικτες κατηγορίες πριν περίπου 2 χρόνια, για να πετύχουν την μετοίκηση μου (να φύγω άρον άρον δηλαδή μακριά από το παιδί μου και την περιουσία μου), με προσωρινή διαταγή που εξέδωσε μια τύπου "ΙΑΒΕΡΗΣ", με παιδί δικαστίνα, η Ε.Σ., που ούτε καν μπήκε στον κόπο να ορίσει το πού και πότε θα έβλεπα το τότε 7 μηνών παιδί μου, που το είχε σακατέψει υπό "άγνωστες" συνθήκες λίγες μέρες πριν, η πρώην σύζυγός μου, και το είχα επισημάνει στην Ε.Σ..

Ιαβέρης (Javert): Ένας παθιασμένος αστυνομικός Επιθεωρητής, που συνεχώς αναζητά, εντοπίζει και τελικά χάνει τον Γιάννη Αγιάννη. Πηγαίνει μεταμφιεσμένος στα οδοφράγματα, όμως η ταυτότητά του αποκαλύπτεται. Ο Αγιάννης έχει την ευκαιρία να τον σκοτώσει, αλλά τον αφήνει ελεύθερο. Ανίκανος να αποδεχτεί ότι ένας πρώην κατάδικος του έδειξε έλεος καθώς και ότι τον άφησε ελεύθερο, ο Ιαβέρης αυτοκτονεί πηδώντας στο Σηκουάνα.


Αφού ούτε καν μπήκε στον κόπο να με ακούσει ότι ζητούσα δικηγόρο για να με υπερασπιστεί, αλλά και σε αυτό δεν έδωσε σημασία, και φυσικά ούτε καν την ένοιαξε το που θα μείνω, μιας και η καταγωγή μου είναι από άλλη πόλη της Ελλάδος αλλά και τα περιουσιακά μου στοιχεία απαραίτητα για την διαβίωση μου δεν μπορούσα να τα πάρω, αλλά επιδεικτικά μου είπε ότι δεν την νοιάζει, αλλά ούτε και φιλοτιμήθηκε να διαχωρίσει και την περιουσία μου για την χωριστή μου εγκατάσταση.

Αφού τα αναπόδεικτα ψεύδη, έκαναν ζημιά στην δουλειά μου λόγω της μικρής κοινωνίας που ζούσα, κι αφού στερήθηκα το παιδί μου για άλλους 5-6 μήνες και υποχρεώθηκα να υπογράψω έναν εκβιαστικό συμβιβασμό (όπως κάνουν οι "απαγωγείς" που κρατούν όμηρο το παιδί σου και ζητούνε λύτρα για την απελευθέρωση του) για να μπορέσω επιτέλους να βλέπω και να έχω επαφή με το παιδί μου.. 

Αφού το όλο "συμφωνητικό" δεν τηρήθηκε από την 2η ημέρα της υπογραφής του, από την πρώην σύζυγό μου και τους πληρεξουσίους δικηγόρους της που το εγγυήθηκαν και το συνυπέγραψαν (αλλά ως συνήθως ποτέ δεν ευθύνονται για αυτά που ξεστομίζουν και γι' αυτά που ισχυρίζονται και υπογράφουν)...

Η "ΜΑΦΙΑ" ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ
Αφού μου ακύρωσε η αντιεισαγγελέας Σ.Γ., μήνυση μου για ενδοοικογενειακή βια (χωρίς καν να ψάξει τα αίτια ή να παραγγείλει προκαταρκτική εξέταση) που άσκησε η πρώην σύζυγος μου προς το 7 μηνών παιδί μας, αλλά "βάπτισε" το αδίκημα ως "απλή σωματική βια", παραβλέποντας την γνωμάτευση του νοσοκομείου, αλλά "έπαιξε" η ίδια η αντεισαγγελέας τον ρόλο του "γιατρού" και αρκέστηκε στην ακύρωση της (μηνύσεως) λόγω μη καταβολής παραβόλου των 100 ευρώ ενώ δεν χρειαζόταν σύμφωνα με τον υπάρχον νόμο για ενδοοικογενειακή βία.... 

Αφού η ίδια αντιεισαγγελέας με κάλεσε για μια κωμικοτραγική "ειρηνική επίλυση διαφοράς" δια μέσω αστυνομικών οργάνων και περιπολικού στο επαγγελματικό μου γραφείο για να μου κάνει μεγαλύτερη ζημιά στην εργασία μου, αλλά και όταν εγώ προσήλθα, με μάρτυρες, στο γραφείο της, σε 10 δευτερόλεπτα, χωρίς ΚΑΝ να με ακούσει και χωρίς εξήγηση έδωσε εντολή στην πρώην σύζυγο μου να πάει "ειρηνικά" να μου κάνει μήνυση, διότι πήγα το παιδί μου στον παιδίατρο για εμβολιασμό (όταν χιλιάδες γονείς ανά την Ελλάδα δεν έχουν την δυνατότητα να κάνουν τα απαραίτητα εμβόλια στα παιδιά τους και διοργανώνονται δωρεάν εμβολιασμοί παιδιών από διάφορες οργανώσεις και δήμους) μιας και η ίδια της (η πρώην σύζυγός μου) δε το πήγαινε επί μήνες σε παιδίατρο, και ορίστηκε και δικάσιμος στο ταχύτατο διάστημα των 4 μηνών από την ίδια την προαναφερόμενη αντεισαγγελέα. Κάνοντας μου επίσης μεγαλύτερη ζημιά επαγγελματικά, μιας και η υπόθεση πήγε στο ακροατήριο αλλά δεν εκδικάστηκε και θα εκδικαστεί στις 26-6-2013.

Αφού έγιναν εναντίον μου 6 προσωρινές διαταγές με τηλεφωνική κλήση και από την ίδια διάδικο και υπό τις διαταγάς της προαναφερομένης δικαστίνας, για να μην λαμβάνω γνώση των δικογράφων από την γραμματεία του πρωτοδικείου.

Αφού μου ακυρώσανε μήνυση, ενώ βιντεοσκοπούσαν παράνομα κι εμένα και τους γονείς μου παρά την θέληση μας και πιάστηκαν επ' αυτοφώρω από τα αστυνομικά όργανα, το συμβούλιο πλημμελειοδικων που απαρτιζόταν από 3 γυναίκες, ανάμεσα τους και η ίδια χωρισμένη δικαστίνα Ε.Σ. χωρίς αιτιολογία έκανε δεκτό CD της πρώην συζύγου μου, που ήταν παραποιημένο και επεξεργασμένο και τον ρόλο του πραγματογνώμονα τον έπαιξε υπάλληλος των δικαστηρίων !!!. 

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ
Αφού η ίδια "ΙΑΒΕΡΗΣ" δικαστίνα, η Ε.Σ., στο ακροατήριο, με έβγαλε αναιτιολόγητα και παράνομα έξω, από από την αίθουσα του δικαστηρίου παρόλο που ήμουν διάδικος !!! αλλά και με πρόσβαλε στο ακροατήριο και έκανε "χαριτωμένη κουβεντούλα" με την εξεταζόμενη μάρτυρα-πρώην πεθερά μου, ώστε "να προσέχει ποιον θα κάνει γαμπρό την επόμενη φορά" (λες και έκανε προξενιό κάποιο συγγενικό της πρόσωπο στην πρώην σύζυγο μου).

Αφού κατήγγειλα εγγράφως ότι ουδεμία γνώση είχα, αλλά έμαθα τυχαίως από το διαδίκτυο, ότι το παιδί μου γράφτηκε εν αγνοία μου μήνες πριν σε παιδικό σταθμό της πόλης, και έδωσα ΤΙΤΑΝΙΟ  ΑΓΩΝΑ για να μάθω σε ποιο παιδικό σταθμό φοιτούσε αλλά και σε ότι το αφορούσε. ως ΠΑΤΕΡΑΣ και ΓΟΝΕΑΣ που είμαι, αλλά η Εισαγγελία ΚΩΦΕΥΣΕ κι όπως και συνεχίζει και ΚΩΦΕΥΕΙ και ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΕΊ και στο γεγονός ότι το παιδί μου παρόλο που είναι 2,5 ετών ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ (μιας και από υπαιτιότητα της επιμελούσας μητέρας του) είναι ΑΚΟΜΑ ΑΒΑΠΤΙΣΤΟ !!! Αλλά ΟΥΔΕΠΟΤΕ την καλέσαν για "Ειρηνική Επίλυση Διαφοράς", όπως έκαναν σε εμένα.  

ΚΑΙ για όλα τα υπόλοιπα Τραγελαφικά που θα ακολουθήσουν στο "Θέατρο" των δικαστηρίων μιας επαρχιακής πόλης στις 26-6-2013, που εσκεμμένα σε σπρώχνουν ή σε Αυτοδικία ή σε Αυτοκτονία ή με το ΖΟΡΙ σε απομακρύνουν από το παιδί σου.

ΤΥΦΛΗ ΚΑΙ ΚΟΥΦΗ Ελληνική "Δικαιοσύνη"
Κι επειδή κι εγώ ως λειτουργός της δικαιοσύνης, έδωσα όρκο να υπηρετώ το Σύνταγμα και τους Νόμους αυτού του Κράτους, και όχι μια τέτοιου είδους ΤΥΦΛΗ ΚΑΙ ΚΟΥΦΗ Ελληνική "Δικαιοσύνη" και ΔΕΝ το "σηκώνει" πλέον ούτε η υγεία μου αλλά ούτε και η αξιοπρέπεια μου αλλά και οι οικονομικές μου δυνατότητες, να μπορώ να μάχομαι με ένα δικαστικό σύστημα που δεν μου συμπεριφέρεται Ισότιμα ως Γονέα και δε με Υπολογίζει, αλλά ΕΧΩ ΣΙΧΑΘΕΙ με την όλη ΜΕΡΟΛΗΠΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ ! 

Το τελευταίο λογικό πράγμα που μπορούσα να κάνω για το καλό της κόρης μου, ήταν να εγκαταλείψω αυτή την "τεταρτοκοσμική" χώρα με την ονομασία "Ελλάδα" (που μόνο Ελλάδα δεν θυμίζει) αλλά κατ' εμε: "Ελλαδιστάν-Γκουαντάναμο", όντας εξαθλιωμένος ψυχολογικά αλλά και οικονομικά κατεστραμμένος, και να εγκατασταθώ στο εξωτερικό για λόγους επιβίωσης και για λόγους υγείας, ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΜΑΚΡΙΑ από το παιδί μου και τους Γονείς μου και παππούδες του.
Ας Μείνουν αυτές οι χωρισμένες μίσανδρες και κατά φαντασίαν, "καλές μητέρες", θηλυκές "Ιαβέρηδες" προεδρίνες να μεγαλώνουν τα παιδιά μας και να κάνουν κουτσομπολιό και προξενιά αλλά και κάποιες Εισαγγελίνες να το "παίζουν" και "Γιατροί χωρίς Σύνορα" και ΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ, ΩΣ ΗΘΙΚΕΣ ΑΥΤΟΥΡΓΟΙ, την όποια ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑ θα επιδείξει στο προσεχές μέλλον το παιδί μου που το ανάγκασαν χωρίς την θέληση του, να ζει ΟΡΦΑΝΟ από Πατέρα !!!






0 comments:

Post a Comment

Τα σχόλια στο blog υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μαζί μας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Note: Only a member of this blog may post a comment.